2008. május 22., csütörtök

Könyvajánló



_____A gyűlölet kora_____


" A Lánvoló Légió legyőzetett.Kalamidor keleti részén két nemzet osztozkodik: Durotar orkjai nemes hadfőnökük,Szolga vezetésérvel - és az emberek népe Theramorban,abban a birodalomban,melynek életét a legnagyobb hatalmú élő mégusok egyike,Büszkemocsár Jaina úrnő igazgatja.
Ám az orkok és az emberek közti béke hirtelen összeomlani látszik;a Durotar lakóit és területét érő támadások arra utalnak,hogy az emberek el akarják üldözni az orkokat.Jainának és Szolgának meg kell előznie a katasztrófát,mielőtt a régi gyűlölködés újra erőre kap és a kalamidori szövetséget pusztító háburú söpri el.
Jaina kutatni kezdi a támadások mögött rejlő igazságot és megdöbbentő felfedezést tesz.Találkozik egy legendás,eltűntnek vélt mágussal,aki megrendíti az írott történelembe vetett hitét és fényt derít annak néhány titkos részletére."

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Olvastam, nagyon jó könyv...
Eredetin vagy törtszerón játszol?

Oti írta...

Igen én is gyorsan kiolvastam...nekem nagyon megtetszett...van egy másik könyvem is...ugy gondoltam azt is kirakom majd valamikor...jaj és végre van egy magyar látogató...eddig max 5 komment volt az oldalon...azok is angolok és linkelgetnek...
És én eredetin és törtön is egyaránt játszok...de talán eredetin kicsit többet.