2007. december 4., kedd

Alliance


A Szövetség:

tagjai & városai:

Human-Stormwind City

Night elf-Darnassus

Gnom-Ironforge(Gnomeregan Exiles)

Dwarf-Ironforge

Drainei-Exodar
kezdőhelyek:

* Elwyn Forest
* Dun Morogh
* Terdassil
* Ammen Vale

Human:

Stormwind emberei ellenálló nép, akik túléltek egy barbár ork inváziót még az Elsõ Háború alatt. A Második Háború alatt Stormwind seregei erõre kaptak, és a Szövetség többi tagjának segítségével visszafoglalták hazájukat, Azeroth-ot. A háború sikerei után Stormwind városát újra felépítették, és az emberek civilizációja újból elkezdte felvirágoztatni és benépesíteni a délföldeket. Nemrégiben a Lángoló Légió (Burning Legion) invázíója romokban hagyta az északi Lordaeron királyságot, így Stormwind maradt az emberi civilizáció utolsó bástyája. Sir Lothar és Llane király hõsies példáját követve Stormwind védõi elhatározták, hogy vad és ádáz védelmezõi lesznek hazájuknak. Eltökéltek, hogy megvédik az emberiség becsületét és hatalmát az egyre sötétülõ világban.

Night Elf:

A világtól elvonultan élõ éjelf faj jelent meg elsõként a Warcraft világában. Ezek az árnyékban élõ, halhatatlan lények voltak az elsõk, akik megtanulták használni a mágiát, és hagyták elterjedni mindenütt a világon közel tíz ezer évvel a Warcraft I elõtt. A éjelfek vakmerõ mágiahasználata hozta elõször a világba a Lángoló Légiót (Burning Legion), és ez vezetett a két titáni faj elsõ katasztrofális háborújához. Az éjelfeknek végül, óriási küzdelmek árán sikerült kiûzniük a Lángoló Légiót a világból, de csodálatos hazájuk összedõlt, és elárasztotta a tenger. Ezidáig a éjelfek elzárták magukat a világ többi részétõl, és rejtve maradtak szent hegyük, a Hyjal tetején, sok ezer éven át. A Légió inváziója felrázta õket hosszú szunnyadásukból. Most újból érdekelté váltak a világ újraformálásában és elsõ alkalommal szövetséget kötöttek más fajokkal, hogy Azeroth túlélését biztosítsák. Mint fajra, az éjelfekre jellemzõ a becsületesség és megbízhatóság, mégis nagyon bizalmatlanok a világ "egyszerûbb" fajaival szemben. Éjjeli életmódjuk és titkolni próbált erejük sokszor ugyanezt a bizalmatlanságot váltja ki halandó szomszédaikból.

Dwarf:

Ironforge higgadt törpéi õskori, robusztus, erõs humanoidok leszármazottai, akik a hófödte Khaz Modan hegység lábánál élnek. A törpék mindig az emberek megbízható szövetségesei voltak, éppúgy kedvelik a csaták hangulatát és a történetmesélést, mint az emberek. A régmúlt idõkben a törpék ritkán hagyták el a hegyi erõdítményeik nyújtotta biztonságot, azonban ha bármikor csatába hívták õket, felkerekedtek, hogy páratlan bátorsággal és vitézséggel védjék meg barátaikat és szövetségeseiket. Egy mindezidáig rejtett, õsi származásukra utaló bizonyíték feltárása figyelemre méltó változás állt be a törpék viselkedésében. Úgy hiszik, hogy a hatalmas Titánok alkották õket sziklákból, mikor a világ még nagyon fiatal volt. Sorsuk kiteljesedését attól remélik, ha felkutatják a származásukkal kapcsolatos további jeleket és bizonyítékát, és feltárják a Titánok elrejtett hagyatékát. Ennek reményében a törpék a világ minden részébe kiküldték kutatóikat, a ezeknek az utazásoknak eredményeként az ismert világ egész területén fellelhetõek ásatásaik nyomai. Néhány ilyen ásatás mára már elõretolt helyõrségként szolgál, lehetséges vadászterületként a törpék ellenségei számára.

Gnom:

Az excentrikus, gyakran brilliáns gnómok a világ legjellegzetesebb fajainak egyike közé tartoznak. Megszállottan terveznek radikálisan új technológiákat, és építenek észbontó, mechanikus szerkezeteket. A kísérletezés gyakran nem várt eredményt hoz, kész csoda hát, hogy egyáltalán fennmaradtak a hosszú évek során.
Jól fejlett, csodálatos technovárosuk, Gnomeregan szívében állandó a nyüzsgés. Törpe rokonaikkal megosztják az erdõs Dun Morogh erõforrásait. Igaz, Ironforge törpéi szintén élénk mérnöki és technológiai elmék, mégis a gnómok azok, akik a kritikus, látnoki megoldásokat szállítják a törpék gõzgépeihez és fegyvereihez.A gnómok jól szolgálták a Szövetséget a második nagy háború idején, ám a Lángoló Légiókkal szemben vívott csaták során furcsamód megtagadták szövetségeseik további támogatását. Bár megoldásaikkal nagyban hozzájárultak a Légió legyõzéséhen, a törpök és emberek számára érthetetlen volt, miért nem küldtek további elszánt harcosokat és pilótákat a csatába.A háború végeztével a Szövetség felfedezte a gnómok hirtelen visszavonulásának okát. Õsi, barbár veszedelem tört ugyanis a felszínre a föld bugyraiból, és megtámadta Gnomeregan városát. Tudták, hogy szövetségeseik legfõbb célja a Lángoló Légió legyõzése, mégis helyben maradtak, hogy védjék szeretett városukat. Minden erõfeszítésük ellenére Gnomeregan elveszett a küzdelmek során.A gnóm faj közel fele odaveszett a szülõvárosért folytatott küzdelemben. A fennmaradt, szedett-vedett gnómok törpe társaiknál Ironforge városában találtak menedéket. A gnómok stratégiák kiagyalásával és eszement fegyverek gyártásával töltik az idejüket, hogy mielõbb visszafoglalják feldúlt városukat, és szebb jövõt építsenek utódaik számára.

Drainei:

A Draenei nép története csaknem huszonötezer évre nyúlik vissza. Ekkortájt jelent meg Argus világán a rendkívül intetelligens Eradar faj, s természedatda érzékük segítségével a mágia minden formája iránt, virágzó társadalmat építettetek fel. Csakhogy teljesítményük magára vonta Sargeras, a Világok Pusztítójának figyelmét is, aki az eradarok hűségének fejében elképzelhetetlen hatalmat és tudást ajánlott fel a népnek. A három vezető, Kil'jaeden, Archimonde és Velen közül csak az utóbbi sejthette meg a veszélyt: egy látomás mutatta meg neki a világokra váró pusztulást, ha ez a szövetség megköttetik. Két társát meggyőzni nem tudván, és számolva a veszéllyel, mely a nemleges válasszal jár, követőivel együtt, a titakzatos Naaruk egy egy képvislőjének segítségével elmenekült szülőföldjéről. Draenei-nek, azaz "A Száműzötteknek" nevezték magukat, s többezer év menekülés után lelték meg új otthonukat egy eldugott, békés világon, melyet Draenornak neveztek el. Időközben a Naaruk egy későbbi, a Fény égisze alatt kötendő szövetség reményében a draenei fajt is megáldotta a Szent Fény adta hatalommal és tudással, s az üldözött nép új otthonában újra felvirágoztathatta társadalmát.
Csakhogy az időközben démonná átalakult Kil'jaeden, aki árulónak tekintette Velent, s sosem hagyott fel üldözésével, végül itt is rátalált a draeneiekre, s a velük a világon eddig békésen megosztozó orkokat fordította ellenük. Manipulációi következtében az orkok végül megtámadták a Draeneieket, s a hoszzú harcok során az elvakított, démoni hatalommal segített orkok erősebbnek bizonyultak. A Draenei faj csaknem 80%-a pusztult el a háborúban. A megmaradtak egy része szintén a démoni mágia áldozatává vált, s vagy mutalódtak, mint az Elveszettek vagy, akárcsak az orkok, a démoni befolyás hatása alá kerültek. Csak keveseknek sikerült újra elmenekülni, míg végül Azeroth világán szenvedtek hajótörést.

hírforrás:www.worldofwarcraft.hu

Nincsenek megjegyzések: